Jäsenpostia Sulkapalloliitosta

3.5.2016

JÄSENPOSTI 5/2016
View this email in your browser

Vappuinen tervehdys toimistolta!

Toukokuussa pidetään #unelmienliikuntapaiva sekä kuun loppupuolella II Liiton linja -valmentajaseminaari. Myös seuraedustusten muutokset ovat nyt ajankohtaiset, kuten myös Sulkapallolehden seura-aukeaman tiedot.

Keskiviikkona oli tasan 100 päivää Rioon. Olympialaiset siis lähestyvät kovaa vauhtia ja sulkapallon kohdalla elämme parhaillaan jännittäviä hetkiä. Ketkä pääsevät olympialaisiin? Nannalla karsinta vielä käynnissä ainakin tänään EM-kisoissa. Viestissä muutama tärkeä päivämäärä liittyen valintoihin.

Jäsenposti jaetaan noin 150:lle seurojen nimeämälle yhteyshenkilölle ja pyydämme, että tämän postin saajat jakavat tietoa edelleen seuran kanavissa, jotta se tavoittaisi mahdollisimman monta lajin aktiivia.

Rion Olympialaiset 2016

Parhaillaan käynnissä olevat EM-kisat ovat viimeinen olympiakarsintakisa, jonka pisteet lasketaan mukaan Rion Olympiakarsintaan. Pelaajavalinnat Rioon tehdään 5.5.2016 julkaistavan maailmanlistan mukaan. BWF julkistaa valitut pelaajat viimeistään 11.5.  Suomalaisten pelaajien osalta Olympiakomitea päättää ja julkistaa pelaajat lopullisesti 1.6.

Nannan ja Villen osalta Rioon pääsy on vielä mahdollista. Nyt ei auta kuin odottaa.

Unelmien liikuntapäivä 10.5.

Toukokuussa 10.5. tehdään unelmista totta, sillä tuolloin järjestetään ensimmäinen Unelmien liikuntapäivä. Päivä on kaikenlaisen liikkumisen kokeilu- ja pop up –päivä ja se on mahdollisesti hyvä päivä myös sulkapalloseuroille pitää esim. sulkapallon avoimet ovet.

Seuraedustuksen muutokset muistutus

Seuraedustuksen muutokset ovat taas pian ajankohtaisia. Muistattehan hoitaa siirrot ajoissa ja sääntöjen mukaan muutenkin. Tarvittavat toimet selviävät Edustussäännöistä. Lomakkeiden ja maksujen tulee olla toimitettuina ja hoidettuina 31.5.2016 mennessä, kun haluttu edustuksen siirtopäivä on 1.7.2016.

Seura-aukeama lehteen

Elokuun lopulla julkaistaan Sulkapallolehti, josta tehdään verkkolehden lisäksi myös printtilehti. Lehteä jaetaan maksutta halleille ja seuroille ympäri Suomen. Lehti pitää sisällään myös perinteisen seura-aukeaman, johon haluammekin teiltä ilmoituksia.

Lehteen haluaisimme siis pienen ”mainoksen” johon tulee: seuranne logo, iskulause tai muutama lause seurastanne sekä internetsivujen osoite.

II Liiton linja- valmentajaseminaari

Sulkapalloliitto järjestää 28.-29.5. toisen kerran ”Liiton linja”- valmentajaseminaarin. Seminaari pidetään Pajulahdessa. Seminaarin vetäjänä ovat liiton päävalmentaja Vellu Melleri ja Koulutus- ja nuorisopäällikkö Tommi Saksa. Seminaarin hinta on 150€/osallistuja (sis. yhden yön majoituksen, täysihoidon ja seminaarin). Ohjelma julkaistaan myöhemmin.

Verkkokaupasta hyötyvät ne, jotka sitä käyttävät. Eteenpäin jaettavat varat jyvitetään juuri niille kohteille, joille verkkokaupasta ostavat haluavat. Sivustolla voi tukea myös yksittäistä urheilijaa. --> Aktiivinen seura voi luoda verkkokaupasta itselleen tuottoisan varainhankintakanavan.