Päättäjäisistä

15.6.2018

Päättäjäiset 19.5.2018

Moro,

näitä tuloksia ilmeisesti kaipailtiin niin tässäpä jotain sivuille laitettavaksi. Junnutuloksia mulla ei ole, mutta aikuisten osalta seuraavaa.

"Kauden päättäjäiset pidettiin 19.5. Kuntotalolla, jolloin pelattiin seuran sisäinen nelinpeliturnaus arvotuin parein. Turnaukseen osallistui 13 rohkeaa pelaajaa joten jokainen pari pääsi pelaamaan viisi ottelua päivän aikana. Harrastetoimikunnan puolesta parien arvonnan suorittanut Mikko Nokelainen parinsa Riku Lamposaaren kanssa voittivat kaikki pelinsä ja murskasivat näin vastustajansa. Toiseksi tulivat Pasi Henttonen ja Hannu Sirviö, jotka hävisivät ratkaisevaksi muodostuneen pelinsä voittajille eränumeroin 21-17, 11-21, 17-21 voittaen loput vastustajansa. Muut turnaukseen osallistuneet parit olivat Antti Rinkinen/Jukka Rova, Jani Huhta/Juha Sihvola, Mikko Hartikainen/Markku Qvick sekä Hannu Nokkala/Noora Nokkala/Heikki Westerlund, jotka kaikki saivat tililleen vähintään yhden otteluvoiton. Turnaus pelattiin hyvässä hengessä eikä tarvetta ylituomarin puuttumiselle otteluiden kulkuun ollut :)  "

- Hannu S.