Qvick-Cup 6.10.2018 Lappeenranta

3.10.2018

25.9.2018 (Riku)

Qvick-cup nelinpeliturnaus lähestyy. KouSS:n joukkue alkaa muodostumaan, mutta ei ole vielä valmis. Muutama paikka joukkueessa on vielä vapaana! Jos haluat olla osa tulevaa mestarijoukkuetta, kerro halukkuutesi Rikulle (0405382816/lamposaari(at)hotmail.com).

15.9.2018 (Riku)

Qvick-Cup 2018

6.10. pelataan perinteinen Qvick-cup. Kyseessä on seurojen nelinpeliturnaus ja tällä kertaa se pelataan Lappeenrannassa. Cup on nimetty kouvolalaisen sulkapallolegendan ja lajivaikuttajan mukaan, joten jo siitä syystä lähdetään hakemaan mestaruus takaisin Kouvolaan.

Liian monta vuotta pokaali on kiertänyt Kouvolan. Nelinpelin mahtiseurana tunnettu KouSS on kerta toisensa jälkeen joutunut katselemaan kuinka pokaali päätyy turnauksen päätteeksi vieraaseen kotiin. Siihen tulee nyt muutos! Tänä vuonna lähdetään joukolla ryöstöretkelle Lappeenrantaan. Mukana ovat mm. WilSun joukkuen Lappeenrannasta, NaMi Nastolasta, LovTor Loviisasta, HamSu Haminasta ja kenties monta muuta.

Jokaisen seuran joukkue koostuu neljästä parista, joista jokaiseen saa ottaa kolmannen pelaajan vaihtopelaajaksi. Katso tarkemmat säännöt oheisesta kutsusta. Jos kiinnostuit ja haluat olla osa tulevaa mestarijoukkuetta, ilmoittaudu joukkueen kapteenille Riku Lamposaarelle sähköpostilla (lamposaari(at)hotmail.com) tai puhelimitse (0405382816).

This time it’s personal!

Liitteet