Qvick-cup 24.10 Kuntsilla! Tule kannustamaan...

20.9.2020

Qvick-cup järjestetään tänä vuonna Kouvolassa lauantaina 24.10. klo 11-16 Kuntotalolla. Kyseessä on nelinpelin joukkuekutsuturnaus, joka ratkaisee, mikä seura on nelinpelin valtias! Mukaan on kutsuttu Kouvolan lisäksi Lappeenranta, Hamina, Nastola, Loviisa, Lahti ja Asikkala.

Turnaus on pelattu vuosittain 2000-luvun alkupuolelta asti ja järjestämisvastuu kiertää seuralta toiselle. Viime vuosina mestaruus on kiertänyt Kouvolan. KouSS:n joukkueen kapteeni kertoo, että tänä vuonna saadaan jalkeille ennennäkemättömän iskukykyinen ja nälkäinen joukkue. " Mestaruus on realistinen tavoite ja sen nappaaminen kotikentällä motivoi joukkuetta entisestään", kapteeni lisää.

Turnaus pelataan koronan ehdoilla, joten tilanteen mahdollisesti pahentuessa joudutaan turnaus perumaan. KouSS on säännöllisesti yhteydessä paikalliseen terveysviranomaiseen ja seuraa tilannetta aktiivisesti.

Tervetuloa kannustamaan KouSS voittoon!