JÄSENPOSTIA Sulkapalloliitosta 11/2015!

22.12.2015

JÄSENPOSTI 11/2015
View this email in your browser

Hyvä seuraväki ja sulkapallon ystävät,

Nyt on taas se aika vuodesta, kun haluamme kiittää teitä ja panostanne suomalaisen sulkapallon hyväksi vuonna 2015.

Vuosi 2015 on sisältänyt lukuisia hienoja sulkapallotapahtumia ja paljon uutta. Olympiakarsinnat alkoivat toukokuussa ja olympiavuosi 2016 on jo nurkan takana. Vuonna 2015 mailapeliliittojen kanssa tehtiin laajaa yhteistyötä lasten liikuttamiseksi kouluissa ja tämän yhteistyön on tarkoitus jatkua tiiviinä myös tulevaisuudessa.

Aikuisharrastajien osalta päätettiin myös ottaa uusi askel ja Sulkishubi niminen sivusto on tekeillä.

Vuosi 2016 on mielenkiintoinen. Rion Olympialaiset käydään elokuussa ja sulkapallon osalta karsinta-aika päättyy toukokuun lopussa. Rio Teamiläiset kamppailevat parhaillaan paikoista olympialaisiin.

Seurat työskentelevät jatkuvasti sulkapallon edistämiseksi Suomessa ja hyvää tekemistä löytyy MiniSulkiksesta huippujen valmentamiseen. Tästä on hyvä jatkaa!

Kiitoksia kuluneesta vuodesta ja onnea sekä menestystä vuodelle 2016!

Jäsenposti jaetaan noin 150:lle seurojen nimeämälle yhteyshenkilölle ja pyydämme, että tämän postin saajat jakavat tietoa edelleen seuran kanavissa, jotta se tavoittaisi mahdollisimman monta lajin aktiivia.

Vuositilastolinkki 2016 tulossa

Seurasiirrot on tehty. Seurojen vuositilastolinkki lähetetään tammikuun alussa, joten kannattaa valmistautua uusien toimihenkilöiden ja jäsenmäärien ilmoittamiseen heti, jotta tilastot saadaan joutuisasti päivitettyä.

Seurojen puheenjohtaja tapaaminen 2016

Tapaaminen järjestetään SM-kisan yhteydessä Vantaan Energia Areenalla lauantaina 6.2. klo 13.30-15.30. Laittakaa päivä kalenteriin.

Kevätliittokokous 2016

Kokous pidetään Finnish Openin yhteydessä Vantaan Energia Areenalla lauantaina 9.4. klo 13.30. Se on myös hyvä laittaa kalenteriin jo nyt.

Uudet nettisivut avattu!

SM-kisat 2016

Sulkapallon SM-kisat 2016 käydään 5.-7.2.2016 Vantaan Energia Areenalla. Suomenmestaruudet ovat jaossa 62. kerran. Merkitse jo päivät kalenteriin!

SULKAPALLO-lehteen muutoksia

Sulkapallolehti ilmestyy vuodesta 2016 alkaen kerran vuodessa syksyisin. Lehdestä tehdään printtiversio seuroille ja halleille jaettavaksi ja siitä tehdään myös näköislehti verkkoon kuten ennenkin.
Jos olet upottanut Sulkapallolehden sivuillesi, voit joko jatkaa nyt normaalisti ja pitää upotuksen sivuillanne tai sitten voitte poistaa sen ja esimerkiksi liittää sivuillenne liiton bannerin ja linkittää sen menemään liiton sivuille

Sulkapalloliiton toimisto joulun alla

Toimisto on kiinni 23.-27.12., mutta maanantaina 28.12. ja tiistaina 29.12. olemme osittain paikalla muutaman suklaan syöneinä. Kiinni toimisto on vielä 30.12.-3.1.

Vuoden vaihteen jälkeen olemme taas normaalisti paikalla.

Enää muutama päivä jouluaattoon. Haluamme toivottaa kaikille rentouttavaa Joulua ja hyvää Uutta Vuotta 2016!

Toivottaa koko Sulkapalloliiton väki