Jäsenpostia Sulkapalloliitosta 2/2016. SM-kisat ovat kulman takana!

28.1.2016

JÄSENPOSTI 2/2016
View this email in your browser

SM-kisat ovat kulman takana!

SM-kisat starttaavat ensi viikon perjantaina 5.2. ja finaalit pelataan 7.2. Olethan tulossa Energia Areenalle vapaaehtoisena tai katsomoon tai vaikka sekä että? Tästä viestistä löydät seurojen lippualennuslinkin sekä asiaa vapaaehtoisten tarpeesta. Mutta on meillä myös uusi ilouutinen: SM-kisojen finaalit tullaan streemaamaan suorana nettiin!

Jäsenposti jaetaan noin 150:lle seurojen nimeämälle yhteyshenkilölle ja pyydämme, että tämän postin saajat jakavat tietoa edelleen seuran kanavissa, jotta se tavoittaisi mahdollisimman monta lajin aktiivia.

Seurojen jäsenille edullisemmat liput

Sulkapalloliitto ja Lippu.fi tarjoavat seurojen jäsenille mahdollisuuden ostaa SM-kisaliput edullisemmin ennakkoon.  [Päivälippu: 7,5,- ja viikonloppulippu (3pvä): 15,-]

Linkkiä saa seuran toimesta jakaa jäsenistölle vapaasti. Ennakko-osto on ainoa mahdollisuus hankkia liput seurahinnalla, seuralippuja ei myydä ovimyynnissä.

Uutta: Parhaat paikat!

Voit myös valita haluamasi istumapaikan finaalipäivänä 20€ hintaan tai turnauslippu parhaalla paikalla yht. 30 €.

Vapaaehtoisia tarvitaan

Huippukisoja ei synny ilman vapaaehtoisia ja vapaaehtoiset ovatkin avainasemassa pyörittämässä kisoja ja luomassa mukavaa tunnelmaa niin yleisölle kuin pelaajillekin.

Kiitostapahtuma vapaaehtoisille tulossa

Vapaaehtoisille järjestetään tällä kertaa yhteinen sulkapallotapahtuma, jolla kiitämme arvokkaasta panoksestanne kisojen hyväksi. Tapahtumassa luvassa valmennusta ja pelailua. Sen ajankohta ja lisätietoja julkistetaan myöhemmin.

SM-kisojen finaalit livenä netistä!

Mahtavia uutisia: Halusimme kertoa teille ensimmäisenä, että sulkapallon SM-kisat 2016 tullaan streemaamaan ja ne on nähtävissä reaaliajassa Sulkapalloliiton YouTube-kanavalla. Jos et jostain syystä pääse Vantaan Energia Areenalla nauttimaan tunnelmasta, pystyt katsomaan loppuottelut vaikka kotisohvaltasi!