Kotimaan kilpailuilmoittautumiset!

24.9.2016

Ohjeita löytyy alta ja sulkapalloliiton sivuilta vielä tarkemmin...

Pelaajien on hankittava kilpailulisenssi ja hoidettava oma vakuutuksensa. Kun lisenssi on hankittu ja maksettu voi rekisteröityä tähän uuteen "on line" ilmoittautumisjärjestelmään. (vanha "goodminton" on lopetettu)

TUTUSTUKAA ja kuka meinaa kilpailla niin toimikaa ohjeen mukaan AJOISSA!

JOS ja KUN meinaat kisoissa käydä niin muista myös ILMOITTAA siitä! Junnut: Hannulle ja Kekelle, muut: Kekelle!

HUOM! Kilpailuissa on ilmoittautumismaksu ei osallistumismaksu eli älä ilmoittaudu kisoihin jos et ole menossa!
Seuran johtokunta päättää ilmoittautumismaksujen maksamisesta kausittain, syksy ja kevät. Johtokunnalle pitää toimittaa alustava kilpailusuunnitelma päätöksiä varten. Jos maksaa itse kaikki ilmoittautumismaksunsa ei suunnitelmaa tarvitse toimittaa, mutta ilmoitus kisaamisesta on kuitenkin seuralle toimitettava.

Kauden 2016/2017 alusta kotimaan kilpailuihin ilmoittaudutaan Suomen Sulkapalloliiton omalla Tournamentsoftwaren sivulla:
– poikkeuksina Finnish Junior ja Finnish International Championships, joihin ilmoittaudutaan Goodmintonissa.

Ennen ilmoittautumista pelaajan tulee huolehtia:
1) kiistatta siitä, että kauden kilpailulisenssi on rekisteröity JA maksettu. TSW:ssa pelaaja voidaan asettaa ilmoittautumiskieltoon hyvin helposti ja nopeasti jos näin ei ole menetelty.
2) Rekisteröityä (muodostaa itselleen tili) Tournamentsoftwaren käyttäjäksi – OHJE: (päivitetty 8.8. muutama kuva selkeämmäksi)
jonka jälkeen hän voi ilmoittautua kilpailuihin, jotka sivulta löytyvät.

Varsinainen ilmoittautumisohje –  (päivitetty 8.8. muutama kuva selkeämmäksi)

Ilmoittautuminen sujuu parhaimmillaan seuraavasti:
1) Kirjaudu  HUOM! osoitteeseen ei tule www -osoitusta, sellainen kummallisuus vie hollantilaiselle sivulle
2) Valitse kilpailu – kun kisoja on sivulla useampia, voit käyttää rajauksia: aikajakso, kilpailutyyppi, postinumero tai katsella kartasta sopivalta alueelta (karttaa voi zoomailla)
3) Valitse luokat ja nelipeliparit (myös parin tulee ilmoittautua samaan kilpailuun) – kilpailun tiedoissa on kisajärjestäjän rajoitukset, jotka järjestelmä huomioi.
– valittavissa olevat luokat näytetään sukupuolen, iän ja tasoluokan perusteella niistä, mitkä kilpailuun on määritelty
4) Hyväksy ilmoittautuminen – saat ilmoittautumisesta ja kaikista siihen tekemistäsi muutoksista sähköpostin profiilisissasi olevaan osoitteeseen.

Siinä se!