Jäsenpostia Sulkapalloliitosta 7/2016

7.10.2016

JÄSENPOSTI 7/2016

Tervehdys sulkapalloilijat!

Syksy etenee ja kelit vaihtelee. Ja sehän on suuri mahdollisuus sisälajeille. Toivottavasti Rion Olympiakisojen laaja sulkapallonäkyvyys on tuonut seuroihin uusia harrastajia ja fiilistä sekä intoa toimintaan.

Suuri kiitos kaikille jäsenseurakyselyyn vastanneille seuroille. Tuloksia analysoidaan parhaillaan. On hienoa nähdä, että erittäin suuri osa vastanneista seuroista haluaa kasvaa ja ottaa vastaan sekä lapsia ja nuoria että aikuisia. Myös vammaissulkapallon aloitus on monella seuralla mielessä.

Harrastajakyselyyn saatiin hienosti vastauksia sekä seuroihin kuuluvilta että kuulumattomilta pelaajilta. Ensi viikolla käymme aineistoa läpi KPMG:n kanssa ja sitten lähestymme seuroja tuloksilla.

Tässä alla teille muutamia ajankohtaisia tietoiskuja ja kalenteriasioita. Mukana myös syysliittokokouksen aika ja paikka – 19.11. Parainen.

Jäsenposti jaetaan noin 150:lle seurojen nimeämälle yhteyshenkilölle ja pyydämme, että tämän postin saajat jakavat tietoa edelleen seuran kanavissa, jotta se tavoittaisi mahdollisimman monta lajin aktiivia.

Syysliittokokous 19.11.2016, Parainen

Syysliittokokous järjestetään tänä vuonna Paraisten Juniori-Eliitin yhteydessä. Syitä Paraisille tuloon on saaristoilman lisäksi muitakin. Kilpailu- ja kokousmatkalla voit samalla tutustua Minisulkistapahtumaan, jonka vetävät Tommi Saksa ja Vellu Melleri. Kilpailujärjestelmästä kiinnostuneet pääsevät keskustelemaan siitä Ilkka Hellgrenin kanssa.
Laita siis jo kalenteriin lauantai 19.11. Kisa- ja kokouspaikkana on PUNT, Paraisten Urheilu- ja Nuorisotalo osoitteessa Koulumestarinkatu 5, Parainen. Minisulkis järjestetään viereisellä koululla.

Ohjelma:
11-12.30 Minisulkis
13-14 Syysliittokokous
14-15 Kilpailujärjestelmäinfo

Tervetuloa!

SULKAPALLO-lehti 2016

Vuoden 2016 Sulkapallolehti ilmestyi 1.9.2016 ja se on mahdollista lukea niin paperi- kuin verkkoversiona. Paperiversioita löydät sulkapallohalleilta ympäri Suomen. Lehteen liittyvät kysymykset ja palautteet voi suunnata osoitteeseen: petri.hautala@sulkapallo.fi

Urheilun Unelma-Arpa on Suomen Olympiakomitean ja 16 muun urheilujärjestön käynnistämä Suomen suurin ja monipuolisin tavara-arpajainen. Voittojen yhteisarvo on yli 2,2 miljoonaa euroa, ja voittoja on yhteensä yli 160 000 kappaletta

Urheilun Unelma-Arvan asiamiesverkoston avulla arpamyyjät saavat tukea ja apua koko myyntiprosessin aikana