Jäsenpostia Sulkapalloliitosta 9/2016

27.10.2016

JÄSENPOSTI 9/2016

View this email in your browser

Syksyinen tervehdys liiton toimistosta!

Jäsenposti sisältää kutsun syysliittokokoukseen ja sen yhteydessä järjestettäviin tapahtumiin. Päivä on lauantaina 19.11.2016 ja paikka Parainen.

Myös huippukisoja on aivan kulman takana, sillä Finnish Junior ja Finnish International Junior Elite alkavat huomenna perjantaina 28.10. Tapiolassa Espoossa.

Jäsenposti jaetaan noin 150:lle seurojen nimeämälle yhteyshenkilölle ja pyydämme, että tämän postin saajat jakavat tietoa edelleen seuran kanavissa, jotta se tavoittaisi mahdollisimman monta lajin aktiivia.

Syysliittokokous 19.11. Paraisilla

Ennen kokousta Vellu Mellerin ja Tommi Saksan malli Minisulkiksesta ja kokouksen jälkeen kilpailupäällikkö Ilkka Hellgren kertoo ajankohtaisia uutisia kilpailujärjestelmän uudistuksesta ja kuuntelee kehitysehdotuksia.

Finnish Junior & FIJE 2016

Kansainväliset Finnish Junior (U19) ja FIJE (U9-U17) pelataan tulevana viikonloppuna Esport Centerissä, Espoossa:

Junioreiden taito- ja joukkueturnaus 2017

Tule mukaan hienoon tapahtumaan ja koe joukkueturnauksen ainutlaatuista fiilistä. Alkakaahan kerätä porukkaa kasaan ja harjoitella tulevia taitorasteja.

Uutuutena harrastajien 13 & 15-luokka. Lisää tietoa alla.

Mailapeliviikko Kuopiossa vk 45

Kuopiossa mennään mailapelien merkeissä marraskuun toisella viikolla. Erilaisia mailapelitapahtumia on kolmen päivän sisään neljä kappaletta. Lisätietoja alla olevasta linkistä:

Urheilun Unelma-Arpa on Suomen Olympiakomitean ja 16 muun urheilujärjestön käynnistämä Suomen suurin ja monipuolisin tavara-arpajainen. Voittojen yhteisarvo on yli 2,2 miljoonaa euroa, ja voittoja on yhteensä yli 160 000 kappaletta

Urheilun Unelma-Arvan asiamiesverkoston avulla arpamyyjät saavat tukea ja apua koko myyntiprosessin aikana

Copyright © 2016 Suomen Sulkapalloliitto ry, kaikki oikeudet pidätetään.

This email was sent to keke.kouss@kouvolansulkapalloseura.inet.fi