JÄSENPOSTI EXTRA 1/2017 Sulkapalloliitosta 5.9!

5.9.2017

JÄSENPOSTI EXTRA 1/2017
View this email in your browser

Tämä on Jäsenposti Extra!

Joskus tapahtuu jotakin niin mielenkiintoista, että haluamme kertoa siitä heti. Sitä varten on uusi Jäsenposti Extra, joka tällä kertaa tuo teille tietoa joukkuepelaamisesta.

Pyydämme, että tämän postin saajat jakavat tietoa edelleen seuran viestintäkanavissa, jotta se tavoittaisi mahdollisimman monta lajin aktiivia.

Joukkuepelaaminen - sulkiksen uusi mahdollisuus seuroille ja pelaajille!

Kaudella 2017-2018 aloitetaan joukkuepelaamisen laajentamisen uusi vaihe tasoluokkien joukkuekilpailuilla, jatkossa pelaamista laajennetaan ikäluokkiin (juniorit ja seniorit) ja myöhemmin harrastepelaajien joukkuekilpailuihin.

Tarkoitus on saada kilpailuita samanaikaisesti usealle paikkakunnalle kautta maan!

Joukkue muodostetaan kilpailukaudeksi ja sitä voi täydentää kauden kuluessa, eikä joukkueen pelaajamäärää ole rajattu.

Kilpailujärjestäjän tehtävänä on pelipaikan varaamisen ja kilpailun läpiviennin lisäksi ottaa ilmoittautumiset vastaan ja tallentaa joukkueet League Planneriin, tarvittaessa sijoittaa joukkueet, jos alkupooleja on useampia ja julkaista ohjelma.

SSuL avustaa kisajärjestäjiä League Plannerin tallennuksen excel-pohjalla, käytön opastuksella ja antaa sovelluksen lisenssin veloituksetta järjestäjän käyttöön. Lisäksi SSuL auttaa kilpailun viestinnässä jo ilmoittautumisia haettaessa ja kilpailun jälkeen fiilisten jakamisessa. SSuL ei kaudella 2017-2018 odota eikä veloita kisajärjestäjältä starttimaksuja, ainoa velvoite on viisi kehitysideaa ja vapaamuotoinen raportti kisan osallistujien tunnelmista.

Kilpailumuodon oman sivun löydät
Sivulle kootaan mahdollisimman kattava paketti niin pian kuin suinkin resurssit antavat myöden. Innostu ja kysy lisää toimisto@sulkapallo.fi

Ensimmäinen kilpailuviikonloppu on jo 14.-15.10.2017. Järjestä kisat ja lähde luomaan uutta juttua suomalaiseen sulkikseen. Olispa mahtavaa saada seuroja valtakunnallisesti mukaan nyt jo starttiviikonloppuna!

PS. Nyt on luvattu ihania syysiltoja, muista myös pihapelit! Pyydä vaikka naapuria pallottelemaan. Suomalainen pihasulkis on sulkapallokultttuurin edistämistä aidoimmillaan.

TEAM SPIRIT IS BEST SPIRIT!
Copyright © 2017  All rights reserved.

Our mailing address is:
toimisto@sulkapallo.fi