Koronakoordinaatioryhmän suositukset 12.1.2022.

HUOM 13.1.2022

Kymenlaakson alueellisen koronakoordinaatioryhmän suositukset 12.1.2022

Ryhmäharrastustoiminta

Kymenlaakson koronakoordinaatioryhmän suosituksen mukaisesti sisätiloissa tapahtuva aikuisten harrastustoiminta keskeytetään 31.1.2022 asti.

Koronakoordinaatioryhmä suosittelee, että lasten ja nuorten ryhmäharrastustoiminnassa olisi hyvä siirtyä mahdollisimman paljon ulkotiloihin. Edelleen suositellaan, että lasten ja nuorten harrastustoiminnassa kiinnitetään erityistä huomiota koronaturvallisuuteen eli suositaan harjoituksia, joissa ei synny fyysistä kontaktia ja huolehditaan turvaväleistä. Suosituksena on, että harrastusryhmät harjoittelevat erillään muista ryhmistä omissa kuplissaan, jotta kontaktit muihin lapsiin ja ohjaajiin pystytään minimoimaan.

Kaupungin valmiusryhmä kokoontuu käsittelemään koronatilannetta seuraavan kerran torstaina 13.1.

Kouvolan kaupungin koronatiedotuksen etusivulle TÄSTÄ

HUOM 7.1.2022

Kymenlaakson alueellisen koronakoordinaatioryhmän suositukset 5.1.2022

Ryhmäharrastustoiminta,

Aikuisten sisätiloissa tapahtuvassa harrastustoiminnassa suositellaan noudattamaan enintään 10 henkilön ryhmäkokoa.

- Lasten harrastustoiminnassa suositellaan, että harrastuksissa kiinnitetään erityistä huomiota koronaturvallisuuteen eli suositaan harjoituksia, joissa ei synny fyysistä kontaktia ja huolehditaan turvaväleistä.

- Suosituksena on, että harrastusryhmät harjoittelevat erillään muista ryhmistä omissa kuplissaan, jotta kontaktit muihin lapsiin ja ohjaajiin pystytään minimoimaan.

Alueellinen koronakoordinaatioryhmä kokoontuu seuraavan kerran keskiviikkona 12.1.2022.