Järjestöjen Kouvola, UUTISKIRJE 16.1.2022.

17.1.2022

Allaolevasta linkistä näkyy koko uutiskirje!

Jos uutiskirje ei näy oikein, klikkaa tästä »

kouvola.fi »

Järjestöjen foorumi 3.2.2022 klo 17

Kutsumme keskustelemaan ajankohtaisista aiheista järjestöfoorumiin torstaina 3.2. klo 17 Teams-yhteyden kautta: hyvinvointi- ja osallisuussuunnitelmat, tilojen järjestökäytön selvitys, järjestöjen avustukset 2022, työryhmän perustaminen suunnittelemaan yhdistysten foorumeita ja koulutusta sekä päättäjien tapaamista syksyllä 2022.

Kesätyöntekijöitä järjestöihin

6.6.–5.8.2022 Kouvolan kaupunki palkkaa nuoria koululaisia kesätöihin yhdistyksiin. Työsuhde kestää yhtäjaksoisesti kuukauden ja työtä tehdään 38 tuntia 15 minuuttia viikossa yhdistyksen opastamana. Kaupunki maksaa palkan ja vakuuttaa kesätyöntekijät, jotka valitaan arpomalla työnhakijoiden joukosta.

Kiinnostuneita järjestöjä pyydetään ilmoittautumaan kesätyöntekijän ottajiksi viimeistään 28.2. sähköpostilla yhteisotyo@kouvola.fi: yhdistyksen nimi + yhteyshenkilön yhteystiedot, kesätyöpaikan osoite ja tehtävät, työn ajankohta sekä mahdollinen viikonlopputyö.

Lisätiedot: yhteisötyö Anne Eriksson, puh. 020 615 8492 tai anne.eriksson@kouvola.fi