SM-kisat to-la 30.1-1.2.2020 Vantaa, seuraa edustaa Noora Nokkala

28.1.2020

Suliksen SM kisat alkaa poikkeuksellisesti jo torstaina Vantaan Energia Areenalla.
SM-kisojen pääkisaa on mahdollista seurata myös kotoa käsin Live streamin kautta Sulkapalloliiton YouTube-kanavalta.
Linkki löytyy etusivulta...

Kouvolan Sulkapalloseuraa SM kisoissa edustaa Noora Nokkala. Noora on mukana kaikissa pelimuodoissa.
Kaksinpeleissä Noora on rankattu sijoille 3/4. Heti ensimmäisellä kierroksella vastus on kova, Hanna Karkaus BadU.
Noora ja Hanna ovat kohdanneet aikaisemmin PuiU Eliitti kisoissa 9.9.2018 naistennelinpelissä eli nyt on ensimmäinen kohtaaminen kaksinpeleissä.

Nooralla kisat alkaa sekanelinpelin karsinnoilla ja Nooran parina on Juuso Kuoppala Ala-Härmästä.

Nelinpelissä Nooran parina on Paula Oksanen WilSu, Lappeenranta.

Nooran ottelut löytyy TÄÄLTÄ

Arvonta suoritettu ma 27.1.2020 klo 16:00-16:30. Aikataulu julkaistaan tiistai-iltana 28.1.2020