Tänään 8.1. Kuntotalolla klo 18:00 aloitamme kevään junioriharjoitukset joulutauon jälkeen! Kuntotalo today, at the gym at 18:00 we start spring junior training after the Christmas break.

8.1.2024

Hei,

Kuntotalolla klo 18:00 aloitamme kevään junioriharjoitukset joulutauon jälkeen.

Aloitus pienellä INFO:lla joka on suunnattu huoltajille/ vanhemmille.

Seura on hankkimassa uudet edustusasut/ verkkarit ym. Tule kuulemaan kuinka homma hoituu!

Seuran varainhankinnan suurin yksittäinen tapahtuma on helmikuun lopulla järjestettävät kansalliset sulkapallon HELMI-Kisat. Kisoista pieni tietopaketti INFO:ssa.

T. KouSS

Hey,

Start with a little INFO aimed at parents.

KouSS club is getting new representative outfits/ sweatpants etc. Come and hear how things are going!

The biggest single fundraising event for the club is the national badminton HELMI Championships held at the end of February. A small information package about the races in INFO.

T. KouSS