Juniorit alle 12v (s.2008)!

8.4.2021

HUOM! (korjattu 23.4.)

Kuntotalolla alkoi keskiviikkona 7.4. juniorivuorot.

Alustavasti toimitaan näin huhtikuun loppuun.

Valmentaja ja ohjaaja antaa luvan saliin tuloon.

Vuorot on VAIN alle 12v (s.2008 ja jälkeen). Vuoro on PELITREENI vuoro.

Jos ja kun olet tulossa pelaamaan varmista pelikaverisi.

Kaikkia voimassa olevia määräyksiä ja suosituksia on noudatettava.

Voimassa olevia ohjeita löytyy harjoitusosiosta, käy tarkistamassa.

HUOM! Näyttää siltä, että varsinainen toiminta pääsee alkamaan syksyllä!

p.s. Seuralle on myönnetty kesävuoroja Haalilta ma, ke ja pe. Vuorot on yhteisvuoroja junioreille ja aikuisille. Vuorot on pelitreeni vuoroja ja astuvat voimaan heti kesäkuun alusta.

JOS PANDEMIA AIHEUTTAA RAJOITUKSIA KESÄVUOROILLE NIIN NIISTÄ ILMOITETAAN VUORO-OSIOSSA!

Koronatiedote liikuntatoimijoille

15/04/2021 - 14:44

Rajoitukset jatkuu 30.4.2021 asti.

Kymenlaakson koronakoordinaatioryhmän suosituksen ja Sosiaali- ja terveysministeriön kunnille 12.4. lähettämän ohjauskirjeen mukaisesti Kouvolan kaupunki jatkaa leviämisvaiheen rajoituksia huhtikuun loppuun. Rajoitukset on nähtävissä täällä: www.kouvola.fi/koronavirus

Alakouluikäisten ja sitä nuorempien harrastustoimintaa voi jatkaa siten, että toiminnassa voidaan tosiasiallisesti noudattaa turvavälejä.

(23.4. poistettu henkilömäärä rajoitus)

Yläkouluikäisten ja sitä vanhempien nuorten ja aikuisten ryhmäharrastustoiminta on keskeytetty.

Peli- ja ottelutoiminta  on keskeytetty kaiken ikäisiltä.