Juniori vuoroista!

23.4.2021

HUOM! (voimassa 30.4. asti)

- seuran kaikki tällähetkellä voimassa olevat harjoitusvuorot on 2008 syntyneiden ja sitä nuorempien käytössä.

- vuorot on peliharjoitusvuoroja eli jokaisen pitää varmistua siitä, että on pelikaveri (esim. oma valmentaja ja/ tai oma vanhempi).

- vuorolla oleva valmentaja varmistaa sisään pääsyn ja sen että määräyksiä sekä suosituksia noudatetaan.

- salissa saa olla vain harjoituksen kannalta välttämättömät henkilöt.

vielä muistutus, että salissa on mahdollista harrastaa kun toiminnassa voi noudattaa turvavälejä

Lasten ja nuorten harrastustoimintaa avataan seuraavasti

• 2003 syntyneiden ja sitä nuorempien ulkona tapahtuva ryhmäharrastustoiminta on mahdollista ilman ryhmäkoon rajoitusta siten, että toiminnassa voi noudattaa turvavälejä. Tästä kaupunki tiedotti jo aiemmin tällä viikolla.
  • 2008 syntyneiden ja sitä nuorempien ryhmäharrastustoiminta on mahdollista sisällä ja ulkona ilman ryhmäkoon rajoitusta siten, että toiminnassa voi noudattaa turvavälejä. Tähän siis muutoksena se, että 10 henkilön ryhmäkoon rajoitus poistuu.

Aikuisten (2002 syntyneet ja vanhemmat) ryhmäharrastustoiminta on edelleen keskeytetty kokonaan sisä- ja ulkotiloissa, pois lukien ammattiurheilu kuten ennenkin.