KUTSU: HELMI-kisojen 2023 kisakokous 4.1.2022 klo 17 Kutsilla, tule mukaan...

Aika: 29.12.2022-4.1.2023
Paikka: Kuntotalon kahvio

Hei,

Seura pitää HELMI-kisojen 2023 taholta juttutuokion johon kaikki innokkaat ja innottomatkin olisi tervetulleita.

Kisojen peruuntuminen kahden edellisen vuoden osalta on tietty vaikuttanut negatiivisesti seuran toimintaan, mutta nyt kisat olisi edessä ja uusia sekä "vanhoja" kisa-aktiiveja kutsutaan mukaan kisajärjestelyihin.

Jos et pääse paikalle niin voit ilmoitella oman mukaantulosi esim. Kilpailuidenjohtajalle Mikko Hartikaiselle, Mikalle, Annelle ym seuran toimijoille.

Johtokunta pitää samalla kisakouksen jonka on kutsunut koolle uusi Puheenjohtaja Mika Lairio.

KouSS

Mikan kutsu alla,

Tervehdys!

Pyydän jo alkuun anteeksi, jos terminologia/nomenklatuuri koskien tätä virallista kokouskutsua ei ole kuten pitäisi.

Virallisesti:

Kutsun seuran johtoryhmän koolle. Lisäksi kutsun Keijo Lyytikäisen, Hannu Nokkalan sekä Riku Lamposaaren, joiden neuvoja ja opastusta tarvitaan.

Päivämääräksi ehdotan 4.1.2023 keskiviikko ja ajaksi 17:oo-18:oo. Paikka: Kuntotalo.

(Seuran sivujen mukaan tuolloin joulutauolla olisi pelivuoro 18:oo-19:3o ja kokous nivoutuisi hyvin tuohon)

Kokouksen aihe: Helmikisat ja niihin valmistautuminen (työnjako, mainokset, varaukset, palkinnot, logistiikka ym).

Pyydän yst. pikaista viestiä, mikäli aika ei ole sopiva ja ehdotus paremmasta ajasta.

Myllykoskella 21.12.2023

Mika Lairio